Aktualności

„Elektroniczny” Urząd Miasta

29.11.2007 • źródło: www.ostroleckie.pl

Ostrołęka przystąpiła do „Mazowieckiego Systemu Informacji Przestrzennej Gmin i Powiatów współdziałających w ramach województwa”. System polega na wdrożeniu w urzędach elektronicznego obiegu dokumentów oraz systemu elektronicznej obsługi klientów.

„Umożliwi to mieszkańcom Mazowsza łatwiejszy kontakt i dostęp do informacji w urzędach na terenie województwa. - W Ostrołęce łatwiej będzie zarządzać sferą geodezji i gospodarki nieruchomościami” - mówi Paweł Stańczyk, wiceprezydent Ostrołęki.

„Mazowiecki System Informacji Przestrzennej Gmin i Powiatów współdziałających w ramach województwa” ma zostać zrealizowany w maju 2008 roku.

System jest wspólną inicjatywą Samorządu Województwa Mazowieckiego, powiatu mińskiego, radomskiego, płockiego, miasta Ostrołęki, Mławy oraz gminy Jedlińsk i Mrozy. Patronat nad projektem objął Marszałek Województwa Mazowieckiego - Adam Struzik. Inwestycja współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.