Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych ogłasza nabór pracowników samorządowych na bezpłatne szkolenie pt. „Zatrudnianie osób niepełnosprawnych w administracji publicznej”.
O udziale w szkoleniu zadecyduje kolejność nadsyłanych zgłoszeń.
Rozpoczęty 24 października 2007 r. cykl szkoleń skierowany jest do pracowników, których obowiązki zawodowe związane są z problematyką zatrudniania. Szkolenia przewidziane są w następujących terminach: 20, 21 oraz 23 listopada br., w sali im. A. Bączkowskiego, w budynku Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie w godzinach 11:00–15:30.
Karta zgłoszeniowa uczestnika szkolenia oraz program szkolenia dostępny na stronach MPiPS.
W sprawie szkolenia można kontaktować się z Renatą Iwaniuk (, tel.: (22) 5510115) lub Agnieszką Środą-Kubicą (, tel.: (22) 5510147, fax: (22) 5510161).